Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2009

Καταστροφή στο φινάλε!



Η παραπάνω θέση παίχθηκε στη Ρουμανία το 1955 ανάμεσα στον Ντρίμερ (που έπαιζε με τα Λευκά) και τον Τσοκαλτέα. Ο Μαύρος Τσοκαλτέα, μη μπορώντας να βρει τρόπο να κερδίσει, αποφάσισε να προσφέρει ένα θεαματικό πατ! Έπαιξε λοιπόν 1...Πη8?? Κατά τα φαινόμενα ούτε ο Λευκός είχε δει τι γινόταν και έπαιξε αμέσως 2. Πxη8, για να ακολουθήσει το 2...θ2.
Τότε συνειδητοποίησαν κι οι δύο ότι ο Λευκός κερδίζει!
Λοιπόν, πώς κερδίζει ο Λευκός τώρα;

3 σχόλια:

  1. Ο μαύρος μετά το 2...θ2, κερδίζει μόνο αν ο λευκός παίξει 3.Πη1! :-)

    Μάλλον εννοείς ο λευκός, οπότε ο Γάτος πρόλαβε να νιαουρίσει το ορθό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά, έχετε δίκιο κι ευχαριστώ για τη διόρθωση.
    Ήταν ένα lapsus manus τέτοιο που θα έπρεπε να βάλω τίτλο καταστροφή στην ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.